جهش تولید | پنج‌شنبه، ۱۴ فروردین ۱۳۹۹

رضایت 100 درصدی هتلداران کیش از رونق اقتصادی - نمایش محتوای خبر

 

 

رضایت 100 درصدی هتلداران کیش از رونق اقتصادی

رضایت 100 درصدی هتلداران کیش از رونق اقتصادی

کیش/خبرگزاری صدا وسیما/اقتصادی

رئیس جامعه هتلداران کیش رضایتمندی هتلداران از جذب گردشگران به کیش را صد درصدی خواند .

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مسیح الله صفا، رئیس جامعه هتلداران میزان رضایتمندی مسافران از خدمات هتل ها را بالغ بر 100 درصد خواند و در این باره گفت: ایام 15 روزه نوروز، هتل های جزیره کیش با ظرفیتی بالای 98 درصد به فعالیت پرداختند و حجم قابل توجهی از مسافران نوروزی را پوشش دادند.

وی افزود: استقبال از هتل های کیش ، باعث تکاپوی هر چه بیشتر در این بخش ها و در نتیجه ارائه خدمات مناسب به مسافران شد.

رئیس جامعه هتلداران کیش تصریح کرد: اگر هوای بارانی سبب کاهش مسافران دریایی به کیش نمی شد امروز به جای 8 درصد رشد مسافر در کیش با یک رشد 20 درصدی مواجه بودیم اما با وجود هوای بارانی و مشکلات جوی  نسبت به سال قبل یک رشد قابل قبول و خوب را پشت سر گذاشتیم که موجب رضایت جامعه هتلداران نیز شده است.

صفا با اشاره به اینکه هتلداران در ایام نوروز افزایش قیمتی نداشتند، بیان کرد: در نوروز امسال، هتلداران علاوه بر اینکه با هماهنگی های انجام شده با سازمان منطقه آزاد کیش، هیچگونه افزایش قیمتی نداشتند، سعی کردند خدمات خود را نیز افزایش دهند و ما در تمامی هتل های جزیره شاهد افزایش میزان کیفیت ارائه خدماتی شامل: غذا، بهداشت و خدمات بودیم به نحوی که منوی صبحانه و ناهار اغلب هتل ها رشد چشمگیری را برای رضایت مسافران داشت.

وی تاکید کرد: رضایتمندی مسافران از هتل های کیش بسیار بالا بود و تنها 2 مورد نارضایتی به ما گزارش شد که رسیدگی و رفع شد.

رئیس جامعه هتلداران کیش ادامه داد: اشغال هتل ها در ایام نوروز بیش از 98 درصد بود البته این عدم اشغال 2 درصدی نیز به جهت پیش بینی مهمانان ناخوانده و یا بروز مشکلاتی در روند پذیرایی از مهمانان پیش بینی شده بود.

صفا افزود: روند حضور مسافر در کیش به نحوی بود که علاوه بر هتل ها، بخش مهمی از خانه های استیجاری نیز اشغال شدند و به ارائه خدمات پرداختند که بیانگر میزان رشد جدی مسافر در کیش است.

وی میزان رضایتمندی هتلداران از میزان جذب گردشگران به کیش را صد درصدی خواند و گفت: این میزان جذب گردشگر سبب رضایتمندی صد در صدی هتلداران از فعالیت های سازمان منطقه آزاد شده است و جای تشکر دارد.