حمایت از کالای ایرانی | سه‌شنبه، ۳ مهر ۱۳۹۷

راه اندازی سامانه پیامکی رسیدگی به شکایات - نمایش محتوای خبر

 

 

راه اندازی سامانه پیامکی رسیدگی به شکایات

راه اندازی سامانه پیامکی رسیدگی به شکایات

کیش/خبرگزاری صدا و سیما/اجتماعی

با هدف افزایش رضایتمندی شهروندان وگردشگران، سامانه پیامکی ویژه انتقادات، پیشنهادات و رسیدگی به شکایات در بیمارستان کیش راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاري صداوسيما مركز كيش، مسئول روابط عمومي بيمارستان كيش گفت: با هدف افزایش رضایتمندی شهروندان و گردشگران سامانه پيامكي 100005474 به منظور دريافت انتقادات و پيشنهادات در بيمارستان تخصصي و فوق تخصصي كيش راه اندازي شد.

كوروش كشميري گفت: مراجعه كنندگان و دريافت كنندگان خدمات درماني در بيمارستان كيش مي توانند نظرات و شكايات خود را از طريق این سامانه به مسئولين بيمارستان منتقل کنند.
وي افزود: پيش از اين مراجعه كنندگان مي توانستند از طريق ثبت شكايات حضوري و يا صندوق هاي پيشنهادات و انتقادات موجود در بيمارستان و بخش " تماس با ما" پرتال بيمارستان كيش به آدرس اينترنتيwww.kishhospitalfz.com برای ثبت نظرات خود اقدام  کنند كه با راه اندازي اين سامانه در سريعترين زمان ممكن نظرات دريافت كنندگان خدمات درماني به مسئولان بیمارستان انتقال داده مي شود.
مسئول روابط عمومي بيمارستان كيش گفت: در ماه گذشته با برنامه ريزي هاي انجام شده و راه اندازي "واحد تكريم ارباب رجوع و رسيدگي به شكايات" با استقرار دائم كارشناسان اين حوزه ، پيگيري انتقادات ، پيشنهادات و شكايات به منظور ارائه خدمات مطلوب به صورت خاص و سريع انجام مي شود.