اقتصاد مقاومتی؛ تولید - اشتغال | یک‌شنبه، ۴ تیر ۱۳۹۶

این غذا در ماه رمضان شما را سیر نگه می دارد - نمایش محتوای رمضان

 

 

این غذا در ماه رمضان شما را سیر نگه می دارد

این غذا در ماه رمضان شما را سیر نگه می دارد

این غذا در ماه رمضان شما را سیر نگه می دارد

در این مطلب غذایی را به شما معرفی می کنیم که به علت دیر هضم بودن آن و همچنین تأمین آنتی اکسیدان و آب بدن می تواند غذایی مفید در طول ماه مبارک رمضان باشد.با توجه به اینکه وعده افطار دیر صرف می شود، مصرف افطار همراه با شام مفصل مشکل آفرین است. توصیه می شود فاصله ۳۵ دقیقه ای بین صرف افطار تا شام باشد به شرط اینکه افطار یا شام سبک صرف شود. بهترین توصیه این است که یک افطار ساده همراه با شیر ولرم باشد و در وعده شام حتما از کربوهیدرات هایی مانند نان یا برنج استفاده شود.
بهترین کربو¬هیدرات هایی که می توان توصیه کرد چه در وعده افطار و چه در وعده سحر ماکارونی است.به علت دیر هضم بودن نشاسته موجود در ماکارونی، این غذا روزه داران را زمان بیشتری سیر نگه می دارد به ویژه اگر همراه با سبزیجاتی مانند قارچ، فلفل دلمه، نخود فرنگی که آب مورد نیاز بدن و آنتی اکسیدان های بدن را می توانند تأمین کنند، استفاده شود.