« بازگشت به دانستنیها

راههای کاهش فشار خون

ترکیب دیدها نمایش مسطح نمایش درختی
موضوعات [ قبلی | بعدی ]
راههای کاهش فشار خون
پاسخ
۱۳۹۵/۰۱/۲۶ ۰۸:۵۵
 مصرف نمک را محدود کنید.سوسیس، کالباس، ماهی دودی یا کنسرو شده، کنسرو ماهی تن، برگرها، سُس ها، سوپ ها، قرص های گوشت، کنسرو لوبیا، غذاهای آماده، سبزی های کنسرو شده در آب نمک، زیتون شور، چیپس و سایر تنقلات شور محدود کنید استرس را کاهش دهید.از پتاسیم استفاده کنید
 مواد غنی از پتاسیم میوه ها (موز، زردآلو، پرتقال، انجیر، گریپ فروت، هلو، انگور و آلو) و سبزی ها(سیب زمینی، سیر، کلم بروکلی، کدو سبز، قارچ، گوجه فرنگی و...) می تواند نقش مهمی در کنترل پُرفشاری خون داشته باشد.
 به میزان کافی منیزیم دریافت کنید. 
غلات سبوس دار، برنج قهوه ای، آجیل، اسفناج و شیر می توانند سبب کاهش فشار خون بالا شوند.
از شیر و سیب زمینی غافل نشوید
0 (0 آرا)